مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 14:102020-02-21سياسي

شور انتخاباتی در قروه/صف هایی که نماد اتحاد است


همزمان با سراسر کشور مردم قروه نیز با حضور در پای صندوق های رای اتحاد و همبستگی خود را در تعیین سرنوشت کشور به اثبات رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، همزمان با آغاز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مردم قروه و دهگلان نیز مانند سایر مناطق کشور به پای صندوق های رای آمدند تا با انتخاب خود نماینده شایسته،کارآمد و انقلابی را انتخاب کنند و مجلس جهادی با نمایندگان مردمی در صدد بر طرف کردن مشکلات و موانع پیشرفت کشور به سر کار آید.

تمام این نکات را میتوان در گفت وگویی کوتاه با تمام اقشار مردم قروه در صف انتخابات جویا شد مردمی که همواره در 41 سال اخیر در تمام انتخابات کشور سهیم بودند و سرنوشت و آینده کشور را با دستان خود رقم زدند.

حضور پرشور رای اولی ها در حاشیه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قروه شاهد شور و شوق مردم این شهرستان در صف های طولانی انتخابات هستیم.

یکی از رای اولی ها در این زمینه می گوید: 18 سال تمام دارم و خوشحال هستم برای اولین بار نقش موثری در آینده کشورم دارم و با رای خود میتوانم در انتخاب نماینده مجلس مفید باشم.

باسط احمدی که همراه با گروه هم سالانش در صف رای گیری در یکی از مدارس قروه حضور پیدا کرده،افزود: جوانان رای اولی باید به این باور و درک درونی برسند که تک تک آرای آنها می تواند بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخاباتی در قروه/صف هایی که نماد اتحاد است

شور انتخاباتی در قروه/صف هایی که نماد اتحاد است