مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 14:002020-02-21ورزشي

مهم ترین دستاورد و پیام ما برای دنیا مردم سالاری دینی است


بارها اعلام کردیم مهم ترین دستاورد و پیام ما برای دنیا مردم سالاری دینی است که ما توانستیم در سایه یک حکومت دینی، مبانی دموکراسی و مردم سالاری را تحقق بخشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود سلطانی فر با تبریک حضور گسترده مردم پای صندوق های رای اظهار داشت: هر انتخابات فارغ از اینکه چه طیف و چه گروهی برنده آن باشد و اینکه انتخابات مجلس باشد یا ریاست جمهوری یا خبرگان،یک رفراندوم برای کل نظام است.

چون مردمی که شرکت می کنند در این انتخابات اصل و اساس نظام را قبول دارند و برای اینکه سرنوشت خودشان را رقم بزنند، فکر می کنند که باید مشارکت کنند و در انتخابات شرکت کنند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: بارها اعلام کردیم مهم ترین دستاورد و پیام ما برای دنیا مردم سالاری دینی است که ما توانستیم در سایه یک حکومت دینی، مبانی دموکراسی و مردم سالاری را تحقق بدهیم.

سلطانی فر ادامه داد: ما در سایه حکومت دینی توانستیم آزادی احزاب و فعالیت گروه های مختلف سیاسی را تضمین کنیم و در سایه حکومت دینی توانستیم انتخابات آزاد برگزار کنیم.

توانستیم مشارکت مردم را در قالب سازمان های مردم نهاد تحقق ببخشیم و همچنین در سایه حکومت دینی فعالیت رسانه های آزاد را تضمین دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین دستاورد و پیام ما برای دنیا مردم سالاری دینی است

مهم ترین دستاورد و پیام ما برای دنیا مردم سالاری دینی است