مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:452020-02-21سياسي

رای دهندگان آینده هم آمده بودند


یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کردستان روز جمعه دوم اسفند همزمان در سراسر کشور آغاز شد و در همان ساعت اولیه بسیاری از شعب اخذ رای همچون مسجد جامع، مسجد حضرت فاطمه (س)، کتابخانه بهاران و دبیرستان نسیبه در سنندج مملو از جمعیت شد.

حضور مردان و زنان سالخورده و کودکان در رویدادهایی همچون انتخابات همیشه مورد توجه رسانه ها بویژه عکاسان خبری قرار می گیرد چرا که شرکت این افراد اهمیت این رویداد برای مردم را نشان می دهد.

بانوی 66 ساله ای که برای مشارکت در انتخابات به شعبه 110 کتابخانه بهاران آمده بود تا رای بدهد، در ارتباط با دلیل رای دادنش به خبرنگار ایرنا گفت: منم عضوی از این ملت هستم و باید رای دهم و در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشم.

این بانو که زیاد حال جسمی مساعدی هم نداشت و بدون اینکه در صف بایستد شناسنامه اش را به عوامل اجرایی داد تا کارش زودتر انجام و رای خود را به صندوق بیندازد، اضافه کرد: یکی، دو دوره انتخابات را به یاد دارم که مریض بودم و نتوانستم رای بدهم ولی در اکثر انتخابات که برگزار شده، شرکت کرده ام.

دختر پنج ساله ای که همراه پدر و مادرش آمده و محکم دست پدرش را گرفته بود با خنده شیرین کودکانه اش گفت: به همراه بابام اومدم رای بدم، این دختر بچه در پاسخ به اینکه مگر تو هم می توانی رای بدی، افزود: نمی دونم بابام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای دهندگان آینده هم آمده بودند

رای دهندگان آینده هم آمده بودند