مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:452020-02-21سياسي

طحان نظیف: مشارکت مردم در انتخابات بسیار چشم گیر است


یک عضو حقوقدان شورای نگهبان با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات بسیار چشم گیر است، گفت: این حضور توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

- یک عضو حقوقدان شورای نگهبان با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات بسیار چشم گیر است، گفت: این حضور توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی طحان نظیف در جریان بازدید از روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مسجدالنبی نارمک در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: در این انتخابات همانند انتخابات های گذشته شاهد حضور پرشور مردم در آغازین ساعات رای گیری بودیم.

به گفته وی مردم از لحظات ابتدایی آغاز رای گیری در حوزه های اخذ رای حضور پیدا کرده بودند، در برخی از حوزه ها هم قبل از شروع رای گیری شاهد حضور مردم در شعب بودیم.

طحان نظیف مشارکت مردم را در انتخابات امروز بسیار چشم گیر دانست و افزود: مردم می خواهند همانند 41 سال گذشته تصمیم گیرنده مسایل اصلی کشور باشند.

یک مجلس قوی می تواند تصمیم های مهم و اساسی برای کشور اتخاذ کند.

وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات آبروی کشور است و در بعد بین المللی این آبرو، اعتبار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طحان نظیف: مشارکت مردم در انتخابات بسیار چشم گیر است

طحان نظیف: مشارکت مردم در انتخابات بسیار چشم گیر است