مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:452020-02-21سياسي

انتخابات با امنیت و آرامش پیش می رود


رییس ستاد انتخابات با اشاره به رقابت 171 نمزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان، گفت: باتوجه به ازدحام جمعیت و تقاضای فرمانداران در صورت تمدید زمان انتخابات، - ایسنا/لرستان رییس ستاد انتخابات با اشاره به رقابت 171 نمزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان، گفت: باتوجه به ازدحام جمعیت و تقاضای فرمانداران در صورت تمدید زمان انتخابات، از طریق ستاد انتخابات، صدا و سیما و جراید استان اطلاع رسانی خواهد شد.

محمود ثمینی امروز در ستاد انتخابات لرستان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: انتخابات از ساعت 8 صبح در یک هزار و 489 شعبه اخذ رأی در استان آغاز شده و مردم حضور خوب و حماسی پای صندوق های رأی داشتند.

وی ادامه داد: طبق قانون پایان ساعت 18 پایان وقت رای گیری است، یقیناً با توجه به ازدحام جمعیت، فرمانداران تقاضای تمدید خواهند داشت که اطلاعات مربوط به آن از طریق ستاد انتخابات اعلام می شود.

ثمینی با اشاره به این که انتخابات با امنیت و آرامش پیش می رود، عنوان کرد: برخی موارد پیش آمد که به آن ها تذکرات لازم داده شده، برخی از افراد قصد دارند برای کاندیدای خاصی تبلیغ کنند که به آن ها تذکر داده شده و کسانی که توجه نکردند بازداشت شدند.

رییس ستاد انتخابات لرستان افزود: به ساعات پایانی اخذ رأی نزدیک می شویم، لذا از کاندیداها، طرفداران و ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات با امنیت و آرامش پیش می رود

انتخابات با امنیت و آرامش پیش می رود