مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:352020-02-21سياسي

فرماندار : برخی شعب در نوشهر با صف رای دهندگان مواجه است


عبدالصمد صفرنژاد عصر جمعه در حاشیه بازدید از شعبه های اخذ رای نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات علاوه بر تعیین سرنوشت خودشان، باعث تحیکم دستاوردهای انقلاب اسلامی می شود.

وی گفت : رای هر ایرانی در انتخابات امروز بیانگر اراده مردم انقلابی برای تحکیم دستاوردهای انقلاب اسلامی و به رخ کشیدن روحیه اسلامی و ملی در برابر دشمنان و فراهم کردن بسترهای لازم برای حل رفع مشکلات پیش روی کشور است.

رییس حوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت افزود : حضور حداکثری مردم به دنیا نشان خواهد داد که وحدت این ملت هرگز گسستنی نیست همچنان که در طول 41 سال گذشته از انقلاب اسلامی این حضور را همچنان در تمام صحنه شاهد هستیم.

صفرنژاد همچنین از توقیف چند خودروی شخصی به همراه دستگیری تعدادی از سرنشینان این خودروها به اتهام خرید و فروش رای در شهرستان نوشهر خبر داد و گفت که این افراد با اقدام به موقع دادستانی و عوامل نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی بر ضرورت برخورد قاطع با متخلفان انتخاباتی تاکید کرد و افزود : با توجه به احتمال افزایش تخلف های انتخاباتی همچون خرید و فروش رای با نزدیک شدن به ساعات پایانی رای گیری، عوامل های نظارتی به صورت محسوس و نا محسوس در شعبه های حضور خواهند داشت تا در صورت مشاهد هر قانون شکنی در روند انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار : برخی شعب در نوشهر با صف رای دهندگان مواجه است

فرماندار : برخی شعب در نوشهر با صف رای دهندگان مواجه است