مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:262020-02-21سياسي

مشارکت تالشی ها در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب


تالش قهرمان پرور و ولایتمدار در استان گیلان، امروز شاهد یکی از پرشورترین همه پرسی ها در تاریخ خویش است و مردان و زنان غیور این خطه از گیلان سرسبز و تماشایی، در صف های طولانی برای رای دادن در انتخابات حضور یافته اند.

حجت الاسلام امین نقدی امام جمعه تالش امروز جمعه بعد از رای دادن، با اشاره به سفارش قرآن مبنی بر سبقت گرفتن مومنان در کارهای خیر، گفت: همه اقشار مردم از قبیل کشاورزان، کارگران، صنعت گران، فرهنگیان، تاجران، دامداران، آزادگان، جوانان، ورشکاران، جانبازان و خانواده های شاهد برای سربلندی ایران وارد میدان شده اند.

وی ادامه داد: ما در اولین انتخابات گام دوم انقلاب، با حضور خود در پای صندوق رای، اول به نظام اسلامی و دوم به کاندید مورد نظر رای می دهیم، تا به ایران عزیز خدمت کرده باشیم.

مردم تخلفات احتمالی را گزارش کنند فرماندار تالش روز جمعه بعد از دادن رای در مرکز این شهرستان، اظهار کرد: 18 نامزد برای مجلس، رقابت می کنند و میزان مشارکت مردم تالش چه شیعه و چه سنی، مشابه دوره های قبل، پرشور است.

سید عیسی مهدوی افزود: گزارش تبلیغات هواداران نامزدها در کنار شعبه های رای، بررسی شد، تخلف خاصی صورت نگرفته است و وضعیت و روند رای گیری در شعبه ها کاملا عادی است و همشهریان عزیز، رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت تالشی ها در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب

مشارکت تالشی ها در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب