مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:262020-02-21سياسي

تعدادی از متخلفان به جرم خرید و فروش رأی در پاکدشت دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هادی تمهیدی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با حضور ضابطین دستگاه قضایی، دادستان و معاون دادستان پاکدشت در میدان انتخابات، تعدادی از افراد که مبادرت به خرید و فروش رأی می کردند شناسایی و با تکمیل مستندات افراد دستگیر شدند.

وی به تعداد این افراد اشاره ای نکرد.

رییس هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه پاکدشت گفت: مردم شریف پاکدشت در نخستین ساعات آغاز انتخابات، با حضور در شعب اخذ رأی، آراء خود را به صندوق ریخته و بار دیگر همراهی خود را با آرمان های نظام به اثبات رساندند.

وی گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 154 شعبه آرای مردم را در مناطق شهری و روستایی این شهرستان جمع آوری می کند که از این تعداد، 121 شعبه در بخش مرکزی و 33 شعبه در بخش شریف آباد مستقر شده که 4 شعبه سیار و مابقی شعب ثابت خواهد بود.

تمهیدی اظهار کرد: 8 نامزد انتخاباتی، برای کسب یک کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاکدشت، با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی تصریح کرد: یک هزار و 650 نفر از جمله نماینده فرماندار، کاربر و بازرس برگزاری انتخابات را در حوزه پاکدشت بر عهده دارند.

فرماندار پاکدشت ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات از آنان خواست تا هر چه سریعتر به شعب اخذ رأی مراجعه کرده و حضور خود را به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی از متخلفان به جرم خرید و فروش رأی در پاکدشت دستگیر شدند

تعدادی از متخلفان به جرم خرید و فروش رأی در پاکدشت دستگیر شدند