موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:162020-02-21سياسي

دادستانی مازندران گزارش خرید و فروش رای را بررسی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا ، سیدیونس حسینی عالمی عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران افزود : یکی از عاملین خرید و فروش رای در حوزه انتخابیه بابل از سوی نیروی انتظامی بازداشت شد.

وی گفت : گزارش خرید و فروش رای در حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورد از سوی نیروی انتظامی و دادستانی در دست بررسی است و در صورت تایید با متخلفان برخورد خواهد شد.

حسینی عالمی در مورد برخی اظهارنظرها پیرامون خرید و فروش گسترده رای در حوزه انتخابیه چالوس و نوشهر در غرب استان مازندران هم اظهار داشت : تاکنون گزارشی از خرید و فروش رای در این 2 حوزه انتخابیه به دادستانی مرکز استان مازندران ارسال نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران همچنین گفت که انتخابات در استان در فضایی آرام در شعبه های اخذ رای در حال برگزاری است و تخلفاتی که بتواند روند اجرای انتخابات را با تاخیر مواجه کند؛ تاکنون گزارش نشده است.

وی افزود : بیشترین تخلفاتی که گزارش شده مربوط به خرید و فروش رای بود که به سرعت از سوی نیروهای انتظامی در دست بررسی است و در صورت مشاهده نیز با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی مازندران گزارش خرید و فروش رای را بررسی می کند

دادستانی مازندران گزارش خرید و فروش رای را بررسی می کند