مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:162020-02-21سياسي

حضور حداکثری مردم در صحنه، رمز اقتدار کشور است


محمود زمانی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق شعبه ثابت شماره 21 شهری مستقر در مدرسه پروین اعتصامی تکاب افزود: ملت ایران امروز با حضور پرشور خود در شعبه های اخذ رای نشان دادند نسبت به سرنوشت کشور و غرور ملی خود بی تفاوت نیستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران روز انتخابات مجلس یازدهم را به روز افتخار و عزت ملی تبدیل خواهند کرد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در ساعات اولیه رای گیری نویدبخش افزایش مشارکت سیاسی در کشور و قوام بخش مردم سالاری دینی است.

وی بیان کرد: ملت ایران با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و ایستادگی خود بر آرمان های انقلاب اسلامی را پس از 41 سال دوباره نشان دادند.

فرماندار تکاب با اشاره به برگزاری مطلوب روند رای گیری در این شهرستان ادامه داد: روند اخذ رای از شهروندان در شعبه های شهری و روستایی تکاب به لحاظ فنی و اجرایی در جریان بوده و حتی با وجود ازدحام جمعیت، نظم و آرامش در تمامی شعبه ها برقرار است.

زمانی ، اضافه کرد: اخذ رای از روستاییان در روستاهای دورافتاده و سخت گذر تکاب نیز همزمان با سراسر کشور آغاز شده و بدون هیچ وقفه و مشکلی ادامه دارد.

وی گفت: تعرفه های انتخابات در تمام شعبه های اخذ رای شهری و روستایی به میزان کافی وجود دارد و در صورت اتمام آنها، تعرفه های جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم در صحنه، رمز اقتدار کشور است

حضور حداکثری مردم در صحنه، رمز اقتدار کشور است