مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:152020-02-21سياسي

رأ ی گیری در 2 روستای «بم» با اعزام بالگرد/شعب کرمان درخواست تعرفه بیشتر دادند


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: عصر امروز با اعزام یک فروند بالگرد به بخش بروات شهرستان بم اخذ رای از واجدان شرایط در دو روستای کشیت و آمیس در بالاسر سد نساء انجام شد و سپس بالگرد به فرودگاه بم برگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عباس تقی زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر امروز با اعزام یک فروند بالگرد به بخش بروات شهرستان بم اخذ رای از واجدان شرایط در دو روستای کشیت و آمیس در بالاسر سد نساء انجام شد و سپس بالگرد به فرودگاه بم برگشت.

وی بیان داشت: در سایر مناطق صعب العبور استان کرمان هم متناسب با شرایط تردد از خودروهای کمک دار استفاده می شود و در تمام شعب اخذ رای رای گیری در حال انجام است و 100 درصد شعب در حال فعالیت هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: با توجه به مانتورینگ هوشمند شعب اخذ رای در صورت نیاز به تعرفه از سوی فرمانداری های مراکز حوزه های انتخابیه تعرفه های مورد نیاز در اختیار شعب قرار می گیرد.

تقی زاده افزود: بعضی از شعب اخذ رای در جنوب و شرق استان کرمان درخواست تعرفه بیشتر را در سامانه ثبت کرده اند و تعداد این شعب در حال افزایش است که نشان دهنده مشارکت مردم در انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأ ی گیری در 2 روستای «بم» با اعزام بالگرد/شعب کرمان درخواست تعرفه بیشتر دادند

رأ ی گیری در 2 روستای «بم» با اعزام بالگرد/شعب کرمان درخواست تعرفه بیشتر دادند