مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:552020-02-21سياسي

برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با آرای وارداتی و انتقال آرا


دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی با متخلفین آرای وارداتی و عاملان خرید و فروش آرا برخورد قاطع می کند، - گفت: در گلوگاه های ورودی استان نظیر تالش، رضوانشهر، ماسال و رودبار تدابیر امنیتی دقیق اتخاذ شده و با کوچکترین رفتار متخلفین و افرادی که در صدد نا امن کردن فضای انتخابات هستند، برخورد قانونی می شود.

احمد آقایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند انتخابات در استان گیلان بسیارعالی است و مردم با شور و شوق وصف ناپذیر پای صندوق های رای حاضر شده اند، اظهار کرد: دستگاه قضایی و دادستان ها به کمک قضات دادسراها، عوامل اطلاعاتی در سپاه، بسیج و نیروی انتظامی امنیت متخلفین را نا امن کرده اند.

دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان گیلان با بیان اینکه نیروهای اطلاعاتی و انتظامی به کمک دادستان ها، قضات دادسرا در همه جا حضور دارند، افزود: در تالش تخلفاتی مبنی بر خرید و فروش آرا فراوان گزارش شده است.

آقایی با بیان اینکه دستگاه قضا در پی تاکیدات رییس محترم قوه قضاییه با تمام تلاش به مانند گذشته و با شدت بیشتر، رای مردم را حق الناس می داند و با برخورد قاطع با متخلفین فضای امن را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم می کنند، گفت: با شایعه سازان فضای مجازی که آب در آسیاب دشمن می ریزند، برخورد قاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با آرای وارداتی و انتقال آرا

برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با آرای وارداتی و انتقال آرا