مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:552020-02-21سياسي

دستگاه قضا فضای امن متخلفان خرید آرا را ناامن کرده است


دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات گیلان تأکید کرد: دستگاه قضا با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی فضای امن متخلفان خرید آرا و آرای وارداتی را ناامن کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد آقایی عصر جمعه در خبرنگاران با اشاره به اینکه روند انتخابات بسیار عالی است و مردم با شور و شوق وصف ناپذیر پای صندوق رأی حاضر شده اند، اظهار کرد: دستگاه قضایی و دادستان ها به کمک قضات دادسرا امنیت متخلفان خرید رأی را ناامن کرده است.

وی به گزارش سایت قطره و به نقل ازتخلفاتی فراوان از شهرستان تالش نیز اشاره کرد و افزود: با رصد این اشخاص فضای را برای متخلفان ناامن و برای افرادی که به دنبال خلق حماس هستند امن کرده ایم.

آقایی با بیان اینکه دستگاه های قضایی همانند گذشته در راستای صیانت از آرای مردم با با شدت و وسواس بیشتر در صدد ایجاد بستر امن و مشارکت حداکثری تلاش می کند، گفت: شبکه های اجتماعی که هر شایعه ای را در فضای مجازی گسترش می دهند برخورد می کنی.

وی ادامه داد: این افراد آب در آسیاب دشمن می ریزند وزارت کشور نیز تمهیدات لازم را در این زمینه اندیشیده و مردم به این مسائل شایعه ها توجه نکرده و با شوق دیگری پای صندوق های رأی حاضر می شوند.

دبیر ستاد پیشگیری از جرایم انتخابات گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر تخلفات در حال بررسی است، تصریح کرد: برای انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا فضای امن متخلفان خرید آرا را ناامن کرده است

دستگاه قضا فضای امن متخلفان خرید آرا را ناامن کرده است