مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:452020-02-21سياسي

مردم برنده واقعی انتخابات هستند/لزوم همت نمایندگان منتخب برای خدمت به مردم


امام جمعه اردکان بابیان اینکه نمایندگان منتخب باید همه همت خود را درراه خدمت به مردم به کارگیرند، گفت: مردم، برنده واقعی انتخابات هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردکان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه، با اشاره به در پیش بودن ماه رجب به بیان فضیلت این ماه پرداخت و بر استفاده هرچه بیشتر از فرصت معنوی و کم نظیر ماه رجب تأکید کرد و گفت: ماه رجب ریسمان نجات دهنده الهی است و ما باید به این ریسمان چنگ بزنیم و خود را به درجات عالی بندگی خداوند برسانیم و از شب لیله الرغائب هم غفلت نکنیم.

وی با تبریک میلاد باسعادت حضرت امام محمدباقر (علیه السلام) با اشاره به روایتی از آن حضرت در خصوص اهمیت موعظه، افزود: همه ما در هر جایگاه و مقامی که هستیم به شنیدن موعظه نیاز داریم.

امام جمعه اردکان در خطبه دوم با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز روز سرنوشت سازی برای ملت ایران و مردم عزیز ما و روز وفای به عهد و پیمان خود با آرمان های انقلاب، امام و شهداست.

وی بابیان اینکه انقلاب ما از اول مردمی بوده و باید هم مردمی بماند، افزود: مردم عزیز در کنار مسؤولین در حفظ جمهوریت این نظام و مردمی بودن این نظام مسئولیت دارند و باید نقش آفرین باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برنده واقعی انتخابات هستند/لزوم همت نمایندگان منتخب برای خدمت به مردم

مردم برنده واقعی انتخابات هستند/لزوم همت نمایندگان منتخب برای خدمت به مردم