مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:452020-02-21سياسي

فرماندار ابرکوه: تاکنون 30 درصد واجدین شرایط در ابرکوه رأی دادند


فرماندار ابرکوه تعداد واجدین شرایط در این شهرستان را 34 هزار نفر دانست و گفت: تاکنون 30درصد واجدین شرایط ابرکوه رأی دادند.

- ایسنا/یزد فرماندار ابرکوه تعداد واجدین شرایط در این شهرستان را 34 هزار نفر دانست و گفت: تاکنون 30درصد واجدین شرایط ابرکوه رأی دادند.

محمد کاظمی نسب در ارتباط ویدئو کنفرانسی با اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد با بیان این که در شهرستان ابرکوه 47 شعبه اخذ رأی در 54 نقطه جمعیتی فعالیت دارند، اظهار کرد: از این تعداد 30 شعبه در بخش مرکزی(ابرکوه) و 17 شعبه در بخش بهمن راه اندازی شده است.

وی تعداد صندوق های ثابت در ابرکوه را 34 و تعداد صندوق های سیار را 13 مورد دانست و افزود: یک هزار و 100 نفر در این شهرستان فرآیند اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را مدیریت و کنترل می کنند.

فرماندار ابرکوه در ادامه با بیان این که تاکنون 10 هزار و 200 نفردر این دوره انتخابات مشارکت داشتند، گفت: طبق بررسی های انجام شده تاکنون 30درصد واجدین شرایط ابرکوه رأی دادند.

کاظمی نسب تعداد واجدین شرایط در شهرستان ابرکوه را 34 هزار و 655 نفر دانست و خاطرنشان کرد: روند مشارکت در این دوره انتخابات سعودی است و پیش بینی می شود میزان مشارکت تا بعد از ظهر افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ابرکوه: تاکنون 30 درصد واجدین شرایط در ابرکوه رأی دادند

فرماندار ابرکوه: تاکنون 30 درصد واجدین شرایط در ابرکوه رأی دادند