مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:252020-02-21سياسي

رای گیری در مناطق صعب العبور خراسان رضوی از طریق شعب سیار


کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از نخستین ساعات آغاز فرآیند انتخابات، رای گیری از واجدان شرایط در مناطق صعب العبور استان از طریق شعب سیار درحال انجام است.

- ایسنا/خراسان رضوی کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از نخستین ساعات آغاز فرآیند انتخابات، رای گیری از واجدان شرایط در مناطق صعب العبور استان از طریق شعب سیار درحال انجام است.

در متن اطلاعیه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی آمده است: به اطلاع هم استانی های ارجمند می رساند رای گیری از واجدان شرایط در مناطق صعب العبور استان که از طریق شعب سیار از نخستین ساعات آغاز فرآیند انتخابات آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تاکنون نیازی به استفاده از بالگرد برای اعزام شعبه سیار به مناطق صعب العبور استان نبوده است اما در صورت نیاز، بسترهای لازم برای اعزام هوایی شعبه سیار فراهم است.

در بخش پایانی این اطلاعیه تاکید شده است: اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیارفقط با ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر می باشد و هیچ مدرک دیگری قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای گیری در مناطق صعب العبور خراسان رضوی از طریق شعب سیار

رای گیری در مناطق صعب العبور خراسان رضوی از طریق شعب سیار