مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:202020-02-21پزشكي

مورد مثبت از کرونا در همدان گزارش نشده است/ مردم نگران نباشند


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه همچنان موردی از بیماری کرونا در همدان گزارش نشده است گفت: مردم به شایعات توجه نکنند اما خودمراقبتی را در دستور کار داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اخباری مبنی بر مثبت بودن ابتلای دو نفر در همدان به بیماری کرونا و تخلیه بیمارستان سینا به دلیل این وضعیت منتشر شده که به منظور صحت و سقم آن به سراغ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا رفتیم تا مسائل را جویا شویم.

محمد طاهری با تکذیب این مطلب و با بیان  اینکه مردم به شایعات گوش ندهند اظهار کرد: یک ساعت پیش جلسه ای با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان داشتیم و در خصوص نحوه آموزش و کنترل بیماری مواردی بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از بیماری کرونا در همدان گزارش نشده است گفت: افراد مشکوک به بیماری کرونا داریم اما مورد مثبت اعلام نشده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تاکید کرد: با ابتلای هر فردی به سرماخوردگی در کشور مثلا فردی که دارای تب و تنگی نفس باشد ما به او به دید فرد مشکوک مبتلا به کرونا نگاه می کنیم تا بررسی دقیق  صورت گیرد و آزمایش های لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مثبت از کرونا در همدان گزارش نشده است/ مردم نگران نباشند

مورد مثبت از کرونا در همدان گزارش نشده است/ مردم نگران نباشند