مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:052020-02-21سياسي

انتخابات، روز تجلی شکوه و عقلانیت مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت السلام سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: تقوای الهی و خویشتن داری کلید حل تمامی مشکلات بشریت است.

وی با بیان اینکه هفته آینده مصادف با آغاز ماه رجب است، افزود: ماه رجب مقدمه ای است برای آمادگی مومنان برای ورود به ماه ضیافت الهی رمضان است.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: امروز تجلی گاه شکوه و عقلانیت مردم است و شاهد این هستیم که در این روز مردم سهم خود را به منتخبین خود واگذار می کنند.

شاهرخی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی مظهر حاکمیت مردم است، تصریح کرد: مجلس برخاسته از رای مردم بایستی در قانون گذاری و نظارت ها نیازهای مردم را در اولویت خود قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: بایستی تفاوت در دریافتی های کارکنان دولت با قانون گذاری نمایندگان مجلس از بین برود، زیرا این موضوع سبب بی عدالتی می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده خود با انقلاب بار دیگر بیعت بستند و امروز نیز با حضور پای صندوق های رای بار دیگر به جمهوری اسلامی آری خواهند گفت.

شاهرخی با بیان اینکه روز شنبه روز جشن موفقیت مردم است، اظهار داشت: امیدواریم روزی در کشور فرا برسد که کاندیداها در اجتماعاتی در کنار یکدیگر حضور پیدا کنند و به معرفی خود در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات، روز تجلی شکوه و عقلانیت مردم است

انتخابات، روز تجلی شکوه و عقلانیت مردم است