مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-21سياسي

شور و حال انتخاباتی در سیستان و بلوچستان


شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همگام با سایر اقشار ملت بزرگ، مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پر شور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنیا نشان دادند در همه صحنه ها پا در رکاب رهبری معظم از آرمان های والای انقلاب اسلامی خود صیانت می کنند.

مردم مرزدار، بصیر و فهیم این دیار از ساعات اولیه رای گیری با حضور گسترده در پای صندوق های رای گیری در عرصه سرنوشت ساز انتخابات مجلس مشارکت کرده که در این میان حضور سالخوردگان و جوانان و کودکانی که به همراه والدین خود برای مشق آینده آمده بودند، جلوه ای خاص به این دوره از انتخابات بخشیده است.

اگرچه دشمنان بر طبل ناامیدی برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای می کوبند و از مدتها قبل تبلیغات وسیعی علیه نظام را شروع کرده اند اما مردم فهیم و ولایت مدار این دیار با حضور پرشور و حداکثری و آگاهانه خود در صحنه انتخابات پاسخ دندان شکنی به آنان داده و یک بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که همواره حامی نظام و انقلاب اسلامی خود هستند و برای حفاظت و صیانت از آرمان های امام، رهبری و شهدا لحظه ای درنگ نمی کنند.

سیستان و بلوچستان دارای 8 کرسی از 6 حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه زابل 2 نفر، زاهدان 2 نفر، خاش یک نفر، سراوان یک نفر، ایرانشهر یک نفر و چابهار یک نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور و حال انتخاباتی در سیستان و بلوچستان

شور و حال انتخاباتی در سیستان و بلوچستان