مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-21سياسي

مسافران حضور پرشوری در شعب اخذ رای فرودگاه مشهد دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، در ترمینال داخلی و ترمینال خروجی خارجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد امروز دوم اسفند ماه دو صندوق اخذ رای انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره ای خبرگان رهبری جهت اخذ رای مسافران، مراجعان و کارکنان فردوگاه مستقر است.

این شعب از آغازین لحظات رای گیری شاهد ازدحام و حضور چشمگیر مسافران است و صف رای دهندگان به ویژه در شعبه اخذ رای ترمینال داخلی طویل است.

همچنین روابط عمومی فرودگاه مشهد با راه اندازی پویشی از رای دهندگان خواسته تا تصویر رای دادن خود در فرودگاه را برای آنها ارسال کنند و این تصاویر در کانال خبری فرودگاه مشهد در فضای مجازی باز نشر می شود.

روزانه 40 هزار مسافر از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد جابه جا می شوند و این فرودگاه 540 هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرت ها تا 250 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.

فرایند رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح جمعه دوم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و 23 شعبه اخذ رای 12 حوزه انتخابیه خراسان رضوی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران حضور پرشوری در شعب اخذ رای فرودگاه مشهد دارند

مسافران حضور پرشوری در شعب اخذ رای فرودگاه مشهد دارند