مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:502020-02-21سياسي

جزییات تخلفات انتخاباتی از زبان استاندار تهران


تخلفات جزیی در جریان برگزاری انتخابات گزارش شده که در دست بررسی و ارزیابی است و به ستاد پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران عصر امروز در حاشیه بازدید از حوزه اخذ رای اقلیت های دینی در کلیسای ارامنه سرکیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا الان رصد کرده ایم حضور مردم در پای صندوق های رای بوده است و طبق سالهای گذشته مردم تهران بعد از ظهر بیشتر از صبح در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

وی افزود: با تمهیداتی که در مورد تامین امنیت انتخابات و همچنین سرعت بخشیدن به روند رای گیری با نصب دستگاه های احراز هویت افزایش افزایش شعب صندوق های رای در تهران شرایط فراهم شده، حماسه ای دیگر را امروز به دیگر حماسه ای کشورمان در ادوار گذشته اضافه کنیم.

استاندار تهران با اشاره به بازدید هایی که امروز از شعب اخذ رای استان تهران داشته اظهار داشت: الحمدالله شور شوق خوبی در حوزه های اخذ رای و بخصوص اخذ رای اقلیت های دینی ارامنه شمال مشاهده می شودو چهار کاندیدا رقابت می کنند تا یکی از آنها منتخب این عزیزان در مجلس شورای اسلامی شود.

بندپی در پاسخ به سوالی پیرامون گزارش های احتمالی از تخلف های انتخاباتی خاطرنشان کرد تخلفات جزیی گزارش شده که در دست بررسی و ارزیابی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تخلفات انتخاباتی از زبان استاندار تهران

جزییات تخلفات انتخاباتی از زبان استاندار تهران