مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:502020-02-21سياسي

پلیس برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، در کنار مردم است


فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: پلیس برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و امن در کنار مردم استان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، ظهر امروز با حضور در پای صندوق رأی به خبرنگار فارس گفت: ازساعات اولیه شروع رأی گیری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلیس شورای اسلامی، مردم پرشور تر از گذشته به پای صندوق های رأی آمده اند تا بگویند که سرنوشت کشورمان را خود تعیین می کنیم.

وی اضافه کرد: امروز نقطه عطف دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همواره پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز قرارگرفته است.

محمدیان خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان البرز با به کارگیری تمام توان نیروها، تمهیدات و تدابیر امنیتی و ترافیکی لازم را برای برگزاری انتخابات در امنیت و آرامش کامل اندیشیده است و از سوی دیگر برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و امن در کنار مردم قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: یکی از افتخارات پلیس این است، مردم این نیرو را امین خود می دانند و با اعتمادیی که به پلیس دارند، همواره در برقراری و حفظ امنیت مشارکت دارند و هرگز خود را جدا از پلیس نمی دانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، در کنار مردم است

پلیس برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، در کنار مردم است