مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:462020-02-21سياسي

هیچ مورد امنیتی در راستای برگزاری انتخابات در کردستان نداشته ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار علی آزادی دقایقی قبل ضمن حضور در مسجد جامع سنندج رای خود را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت.

فرمانده انتظامی کردستان در حاشیه حضور در انتخابات در گفتگو با خبرنگاران رسانه های جمعی، اظهار داشت: خوشبختانه مردم عزیز استان کردستان همچون دیگر صحنه های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی در این دوره از انتخابات نیز حضور پرشور در صحنه داشته اند.

علی آزادی افزود: کردستانی ها نیز همچون مشارکت پرشور در 22 بهمن در انتخابات امروز جمعه دوم اسفند ماه تاکنون حضوری قابل توجه در صحنه داشته اند و انتظار می رود که تا پایان امروز حضور پرشوری در صحنه داشته باشند.

با اشاره به خلق حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، یادآور شد: مردم ما ثابت کرده اند که در هر شرایط زمانی و مکانی حامی و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و برگزاری انتخابات بهترین فرصت برای نمایش این وحدت و همدلی در کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به تامین امنیت برگزاری انتخابات در استان کردستان، اظهار کرد: خوشبختانه در این دوره از انتخابات با همکاری تمامی نهادهای امنیتی، انتظامی و نظامی امنیت بسیار خوبی در راستای برگزاری انتخابات ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مورد امنیتی در راستای برگزاری انتخابات در کردستان نداشته ایم

هیچ مورد امنیتی در راستای برگزاری انتخابات در کردستان نداشته ایم