مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:452020-02-21سياسي

هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رای گزارش نشده است


فرمانده ناجابا بیان اینکه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رای در سراسر کشور گزارش نشده است، افزود: انتخابات در حال حاضر با امنیت و آرامش در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سایت پلیس، سردار حسین اشتری با بیان اینکه از همان ساعات اولیه مردم با شور و نشاط در پای صندوق های رأی حضور یافته اند، اظهار داشت: امیدواریم که مردم عزیز حضور در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند و این تکلیف شرعی و الهی را هر چه سریع تر به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رأی در سراسر کشور گزارش نشده است، افزود: بحمداله انتخابات در حال حاضر با امنیت و آرامش در حال برگزاری است و قطعاً این روند تا پایان برگزاری انتخابات ادامه دارد.

رمانده ناجا با تاکید بر اینکه امنیت برقراری شعب اخذ رأی بر عهده نیروی انتظامی است، تصریح کرد: امنیت شعب اخذ رأی از ماه های گذشته با برنامه ریزی های دقیق و هماهنگی های مطلوب سپاه و بسیج انجام شده است ضمن اینکه مردم نیز تاکنون همکاری خوبی با مأموران نیروی انتظامی داشته اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

این مقام عالی انتظامی در ادامه عنوان کرد: حدود 200 هزار نفر نیروهای پلیس به همراه بسیج و نیز 100 هزار نفر گشت های پلیس در اقصی نقاط کشور بکارگیری شده اند؛ بحمداله تمامیمسئولان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رای گزارش نشده است

هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رای گزارش نشده است