مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-21اقتصادي

رویداد «جیره های غذایی در شرایط بحران» برگزار شد


در رویداد کارآفرینی جیره های غذایی در شرایط بحران 3 ایده برتر معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، ارائه 15 ایده برگزیده از 63 ایده ثبت شده در سامانه رویداد کارآفرینی جیره های غذایی در شرایط بحران، انتخاب سه ایده برتر و مذاکره صاحبان ایده با متقاضیان دولتی و خصوصی عمده ترین برنامه های این رویداد کارآفرینی را رقم زدند.

دکتر قدیر رجب زاده، رییس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در رویداد کارآفرینی جیره های غذایی در شرایط بحران گفت: جیره های غذایی و غذا نه تنها به لحاظ جسمی، بلکه از جنبه روحی نیز زندگی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: این موسسه موضوع جیره های غذایی، مهندسی مواد غذایی برای افراد و گروه های خاص مانند دانش آموزان، سالمندان، ورزشکاران و بیماران خاص را دنبال می کند و در این زمینه آمادگی همکاری با صاحبان صنایع و سرمایه گذران را دارد.

وی تاکید کرد: بر این اساس و با توجه به شرایط حادثه خیز کشور، رویداد کارآفرینی جیره های غذایی در شرایط بحران برنامه ریزی و اجرا شد.

رجب زاده با بیان اینکه از منظر امداد رسانی به افراد حادثه دیده، فکر کردن به این موضوع اقدامی مقدس است، گفت: جیره های غذایی خاص توسط سازمان های اجرایی نظیر هلال احمر، صنایع دفاع و سایر سازمان های مرتبط طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «جیره های غذایی در شرایط بحران» برگزار شد

رویداد «جیره های غذایی در شرایط بحران» برگزار شد