مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:162020-02-21سياسي

امام جمعه موقت شیراز: مشارکت در انتخابات مسوولیت است


حجت الاسلام سیدابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: امروز دوم اسفند 98 روز سرنوشت سازی است که مردم نمایندگان خود را برای چهار سال راهی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می کنند.

وی ادامه داد: بعضی می گویند که مجلس پدیده غربی است اما تشکیل مجلس پدیده شرعی و اسلامی است و اگر غربی ها هم از آن بهره می برند کار پسندیده ای است.

وی اضافه کرد: در دوره ای از تاریخ ایران مجلس مشروطه تشکیل شد اما در ادامه روند کار این مجلس،مشروطه خواهان واقعی کنار رفتند و لیبرال ها روی کار آمدند.

امام جمعه موقت شیراز مجلس شورای اسلامی را دارای جایگاه مهمی دانست و گفت: قانون اساسی این حق را به مردم داده که نمایندگان خود را انتخاب و راهی این مجلس کنند زیرا مردم صاحبان اصلی این کشور هستند.

وی اظهار داشت: در زمینه انتخابات مردم باید تکلیف شرعی خود را انجام دهند،شورای نگهبان وظیفه نظارت بر روند انتخابات و جلوگیری از ورود افراد غیرسالم به مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارد و قطعا طبق مستندات بررسی های لازم را در این مورد انجام می دهد هرچند که ممکن است بعضی افراد ناخلف هم از این روند گذر کنند که اینجا مردم باید در انتخاب خود حداکثر دقت را به خرج دهند تا مجلسی کارآمد شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت شیراز: مشارکت در انتخابات مسوولیت است

امام جمعه موقت شیراز: مشارکت در انتخابات مسوولیت است