مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:162020-02-21سياسي

امام جمعه آستارا: برنده اصلی انتخابات، مردم ایران هستند


حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: در ایام تبلیغات انتخابات، شاهد برخی بداخلاقی ها بودیم اما باید با پایان رای گیری و اعلام نتیجه انتخابات، صحنه های رقابت به رفاقت و برادری تبدیل شود.

وی بیان کرد: نمایش اقتدار و حماسه مردم در پای صندوق های رای از اهمیت خاصی برخوردار است و نمایندگان مجلس باید مراقب اظهار نظرهای خود باشند تا آب در آسیاب دشمن نریزند.

وی ادامه داد: شور انتخابات را در شعب اخذ رای شهرستان آستارا شاهد هستیم و از مجریان انتخابات خواستاریم با هر گونه مصادیق تخلف در چارچوب قانون برخورد کنند.

حافظ نیا افزود: مجلس شورای اسلامی در راس امور است و تصمیم گیری و قانونگذاری در حوزه های مختلف بر عهده نمایندگان است و مردم باید با انتخاب افراد شایسته به تقویت این جایگاه کمک کنند.

خطیب جمعه آستارا گفت: مردم، اخبار مربوط به بیماری کرونا را از سایت وزارت بهداشت و رسانه های رسمی پیگیری کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و رعایت توصیه های بهداشتی برای حفظ سلامتی مهم است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، امروز دوم اسفند ماه در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه آستارا: برنده اصلی انتخابات، مردم ایران هستند

امام جمعه آستارا: برنده اصلی انتخابات، مردم ایران هستند