مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-21بين الملل

مسکو ادعاهای جدید درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را مزخرف و بی اساس خواند


سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه ادعاهای منابع اطلاعاتی آمریکا در زمینه مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مزخرف و بی اساس خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازها و ادعاهای تازه درباره مداخله روسیه در انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا گفت که این ادعاها سراسر مزخرف و ناشی از بدگمانی است و احتمال می دهیم هر چه به انتخابات آمریکا نزدیکتر می شویم بیشتر شود.

  روز پنجشنبه روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده که سازمانهای اطلاعاتی آمریکا به دونالد ترامپ گفته اند که روسیه در حال برنامه ریزی برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آتی است.

  این روزنامه به نقل از چند منبع اطلاعاتی مدعی شده است که روسیه قصد دارد هم در انتخابات درون حزبی دموکرات ها و هم در انتخابات سراسری نوامبر 2020 نفوذ و مداخله کند.

این روزنامه در ادامه تاکید کرده است که روسها با مداخله در انتخابات به دنبال پیروزی مجدد دونالد ترامپ هستند.

  نیویورک تایمز مدعی شده این افشاگری ترامپ را عصبانی کرده و او گفته دموکرات ها ممکن است از این مسئله علیه او استفاده کنند.

  منابع اطلاعاتی آمریکا بعد از پیروزی ترامپ در انتخابات سال 2016 نیز مساله مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به نفع ترامپ را مطرح کردند که به مدت بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو ادعاهای جدید درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را مزخرف و بی اساس خواند

مسکو ادعاهای جدید درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا را مزخرف و بی اساس خواند