مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 10:202020-02-21سياسي

زنگ حاضری؛ مردم بار دیگر پای صندوق های رای آمدند


جمعه 2 اسفند روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است، روزی که مردم نماینده خود در تصمیم گیری های کلان کشور را به مجلس شورای اسلامی می فرستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شیراز، امروز جمعه 2 اسفند روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است، روزی که مردم نماینده خود در تصمیم گیری های کلان کشور را به مجلس شورای اسلامی می فرستند.

مردم استان فارس باید از بین 251 کاندید 18 نفر را به انتخاب خود به خانه ملت بفرستند که این موضوع مسئله ای حساس و حیاتی است چرا که این افرد به مدت چهار سال سرنوشت مردم استان را تعیین خواهند کرد.

در طی هفته گذشته بزرگان و صاحب نظران استان فارس طی اعلامیه، بیانیه و مصاحبه مردم را به حضور در پای صندوق های رای دعوت کردند، مسئولان از جمله استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مدیران نیز در نشست های خبری یا پیام های جداگانه بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کردند و این امر را لازمه قوی تر شدن نظام دانستند حتی نمایندگان فعلی مجلس نیز که در فرایند ثبت نام تایید نشدند، حضور در پای صندوق های رای را عاملی برای افزایش همبستگی مردم ایران و قدرت بیشتر کشور دانسته اند.

بنا بر اعلام رییس ستاد انتخابات استان فارس، سه هزار و 227 شعبه اخذ رای در سراسر این استان ساعت هشت صبح جمعه دوم اسفندماه، اخذ رای از سه میلیون و 500 هزار نفر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ حاضری؛ مردم بار دیگر پای صندوق های رای آمدند

زنگ حاضری؛ مردم بار دیگر پای صندوق های رای آمدند