مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 10:202020-02-21سياسي

شرکت در انتخابات حفظ آبروی ایران است


امام جمعه موقت شیراز با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه و تکلیف، خاطرنشان کرد که انتخابات باشکوه منجر به حفظ آبروی ایران و ارتقاء اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی خواهد شد.

- ایسنا/فارس امام جمعه موقت شیراز با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه و تکلیف، خاطرنشان کرد که انتخابات باشکوه منجر به حفظ آبروی ایران و ارتقاء اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه دوم اسفند شیراز گفت: انتخابات، آبروی ایران است، تاکید کرد که نمایندگان منتخب باید با تمام توان از رای مردم دفاع کرده و تمام وقت خود را صرف رفع مشکلات آنان کند.

او انتخابات را یک رفراندوم دانست و خاطرنشان کرد: امروز تمام کشورهای دنیا چشم به صندوق های رای در ایران دوخته اند و از هیچ تلاشی برای کمرنگ کردن حضور مردم در این رویداد فروگذار نکرده اند.

رضوی اردکانی با قدردانی از حضور پرشور مردم شیراز و دیگر نقاط ایران اسلامی در ساعات گذشته از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری، گفت: حضور مردم پای صندوق های رای نشان داد که تصمیم گیر امور کشور مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات حفظ آبروی ایران است

شرکت در انتخابات حفظ آبروی ایران است