مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 10:052020-02-21سياسي

حضور پرشور مردم در انتخابات خط بطلان بر تمام توطئه های دشمن است


حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان با بیان اینکه لازمه برخوداری از تقوا عمل به دستورات الهی است، اظهار داشت: شرکت در انتخابات یکی از مصادیق بارز مسوولیت اجتماعی و عمل به تقوا الهی است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف است و مردم حق دارند که در سرنوشت خود و جامعه سهیم باشند و در کنار آن نیز این انتخابات تکلیفی برای مردم نیز است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: انسان مسلمان در قبال سرنوشت جامعه اسلامی مسوول است و حضور مردم در انتخابات امنیت کشور را بالا میبرد و دشمن را از هجوم و دست درازی به کشور ناامید میکند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی گفت: حضور شکوهمند مردم در عرصه های مختلف از جمله راهپیمایی و انتخابات دشمن را ناامید می کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حضور در انتخابات و انتخاب فرد شایسته تنها یک حق نیست بلکه یک تکلیف بزرگ است و بهتر است که مردم در ساعات اولیه این تکلیف را انجام دهند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان همواره در عرصه های مختلف حضور پررنگی داشتند که با بازیدی که از مراکز رای گیری داشتیم مشاهده شد مردم فهیم و همیشه در صحنه زاهدان و استان از همان ساعات او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در انتخابات خط بطلان بر تمام توطئه های دشمن است

حضور پرشور مردم در انتخابات خط بطلان بر تمام توطئه های دشمن است