مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-21سياسي

منتخب مردم باید در طول دوره نمایندگی در کنار مردم باشد


نماینده منتخب مردم باید در دوره چهار سال نمایندگی نیز مثل هفته تبلیغات انتخاباتی در بین مردم، در کنار مردم و با مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سلطانیه، با توصیه و دعوت به تقوای الهی و اجتناب از گناه و معصیت در ادامه بحث خانواده و حقوق والدین اظهار داشت: اطاعت از والدین اطاعت از خداست.

وی با بیان اینکه مردم باید وعده ها و شعارهای کاندیداها را به یاد داشته باشند و هر کدام که رأی آورد چهار سال با او کار داریم و نباید وعده بدهد و رأی بگیرد و برود، افزود: نماینده منتخب مردم باید در دوره چهار سال نمایندگی نیز مثل هفته تبلیغات انتخاباتی در بین مردم، در کنار مردم و با مردم باشد.

حسینی نسب با قدردانی از کاندیداها و حامیان آنان که با حضور خود موجب گرم شدن تنور انتخابات و شور و نشاط انتخابات شدند، تصریح کرد: با پایان رأی گیری، باید رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود و کاندیداها و حامیان آنها با رفتار نجیبانه به کاندیدای منتخب تبریک بگویند.

خطیب نماز جمعه سلطانیه با تاکید بر شرکت در انتخابات و رای آگاهانه به افراد مومن، انقلابی، ولایتمدار، با بصیرت، شجاع و نترس، باتجربه و وفادار به رای مردم اذعان داشت: انتخاب آگاهانه مقدمه تشکیل مجلس قوی و کارآمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخب مردم باید در طول دوره نمایندگی در کنار مردم باشد

منتخب مردم باید در طول دوره نمایندگی در کنار مردم باشد