مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-21سياسي

امام جمعه بندرعباس: نماینده مجلس ضد فساد باشد


حضور حداکثری مردم سراسر کشور در انتخابات مجلس یازدهم، باید و نبایدهای انتخابات مجلس، ویژگی نمایندگان اصلح از محورهای سخنان امامان جمعه سراسر کشور در خطبه های امروز نماز جمعه بوده است.

- ایسنا/تهران حضور حداکثری مردم سراسر کشور در انتخابات مجلس یازدهم، باید و نبایدهای انتخابات مجلس، ویژگی نمایندگان اصلح از محورهای سخنان امامان جمعه سراسر کشور در خطبه های امروز نماز جمعه بوده است.

امام جمعه بندرعباس: نماینده مجلس باید ضد فساد باشد حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ظهر امروز (دوم اسفندماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس با بیان اینکه در شرایط فشار حداکثری پادزهر دیگری به نام حضور حداکثری هم می تواند خواب آشفته دشمنان را تعبیر ناشدنی کند، گفت: یک نماینده اصلح باید ضدیت با فساد اقتصادی و سیاسی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مجلسی را می خواهیم که مرز دوست و دشمن را تشخیص دهد، اظهار کرد: بصیرت و بینش سیاسی لازمه یک نماینده مجلس است.

نباید کسی برای کسب نمایندگی مجلس حریص باشد و به هر شکلی خود را به آن برسانیم.

وی با اشاره به اینکه برخی اتفاقات در شهر بندرعباس رخ داد که زیبنده نیست، اضافه کرد: برخی از روش های غیرمعقول و زیر پا گذاشتن ارزش ها سعی در گرفتن رأی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: نماینده مجلس ضد فساد باشد

امام جمعه بندرعباس: نماینده مجلس ضد فساد باشد