مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:462020-02-21سياسي

مشارکت پرشور ایلامیان در ساعات اولیه انتخابات


بر اساس مشاهدات خبرنگاران ایرنا، مردم در پای صندوق های رای حضور دارند و در کمال آرامش آرای خود را به صندوق ها می اندازند و تلاش می کنند پیش از شلوغ شدن شعب و ازدحام جمعیت رای های خود را وارد صندوق کنند.

رای اولی ها نیز با شور و اشتیاق خاصی در شعبه های اخذ رای حضور دارند و اولین نماینده مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

با وجود اینکه دشمن سعی داشت با انواع تبلیغات و فضاسازی اینگونه القا کند که مردم انتخابات را تحریم کرده و در پای صندوق های رای حاضر نمی شوند اما هر لحظه میزان مشارکت مردم استان ایلام در حال افزایش است.

دشمنان نظام در هر مقطع انتخاباتی در تلاشند تا با سیاه نمایی از وضعیت کشور و تشویق مردم به تحریم انتخابات، انسجام و وحدت ملی را از بین بروند اما حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم بار دیگر این توطئه ها را خنثی کرده و نقشه های آنها را برای رسیدن به اهداف خود و گسست بین نظام و مردم ناکام کرده است.

ایلام نیز در این انتخابات همبستگی خود را با نظام و دولت نشان داده است و آمار مشارکت ایلامیان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حضور و مشارکت بالای آنها خبر می دهد.

مسوؤلان نیز از مردم تقاضا دارند ساعات ابتدایی روز را برای رای دادن انتخاب کنند که در ساعات پایانی با مشکل ازدحام و شلوغی شعب اخذ رای مواجه نشده و نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پرشور ایلامیان در ساعات اولیه انتخابات

مشارکت پرشور ایلامیان در ساعات اولیه انتخابات