مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:362020-02-21سياسي

مردم در اولین انتخابات پس از گام دوم حضور حماسی دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید کاظم موسوی جمعه با حضور در شعب اخذ رأی با بیان اینکه استان فارسی ها از دقایق اول انتخابات با حضور پرشور در انتخابات خوش درخشیدند، ابراز امیدواری کرد: مردم همیشه در صحنه استان فارس با حضور پرشور و انقلابی در انتخابات امروز که اولین انتخابات پس از گام دوم انقلاب است یکی از پر شورترین و حماسی ترین انتخابات در استان فارس را رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه مردم در طول این چهل سال همواره حافظ انقلاب بوده اند و مسئولیت خطیر حفاظت و تداوم انقلاب نیز بر عهده همین مردم است، گفت: مردم ما مردم آگاه و بصیری هستند و خوب می دانند که هر رأی آنان تیری بر قلب دشمنان است.

رییس کل دادگستری فارس در خصوص امنیت انتخابات نیز بیان داشت: دستگاه قضایی با تشکیل ستادهای پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی نظارت ویژه ای بر امر سلامت انتخابات دارد و هم اکنون کلیه معاونین دادگستری با حضور در شهرستان ها و حوزه های انتخابیه در حال انجام مسئولیت قانونی خود مبنی بر نظارت بر اجرای صحیح انتخابات می باشند.

وی تصریح کرد: هر تخلفی که توسط ضابطین قضایی و یا مردم به دستگاه قضایی واصل شود بلافاصله مورد بررسی و توسط قضات ویژه تعیین شده مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در اولین انتخابات پس از گام دوم حضور حماسی دارند

مردم در اولین انتخابات پس از گام دوم حضور حماسی دارند