مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:162020-02-21اقتصادي

5 نکته مهم درباره پیاده روی و طبیعت گردی برای مبتدیان


آدم ها در جوامع مدرن به فعالیت های بدنی بیش تری نیاز دارند؛ با این حال، بیش تر آدم ها تمایلی به پرداخت هزینه های باشگاه ندارند، یا از این که مجبور می شوند دائما روی تردمیل بدوند، - فعالیت بدنی فوق العاده جذابی برای تان خواهد بود.

ولی تجربه ی طبیعت گردی در طبیعت و مناطق خارج از شهر با پیاده روی در پارک تفاوت های زیادی دارد، و اگر در این کار مبتدی باشید، پیش از اقدام باید آمادگی کامل را به دست بیاورید.

در این مقاله، به چند نکته ی مهم و ضروری اشاره می کنیم که آدم های مبتدی در طبیعت گردی باید از آن ها آگاه باشند تا هم بتوانند از این کار لذت ببرند و هم این که از هر گونه خطر در امان باشند.

1.

آگاهی از محدودیت ها نخستین باری که قرار شد پیاده گردی کنم، تصمیم گرفتم این کار را با خواهرم انجام بدهم؛ زیرا وی سال ها تجربه ی پیاده گردی را در کوهستان داشت.

با این که پیاده گردی تجربه ی فوق العاده ای بود و هم چنین، کوهستان نیز بسیار زیبا بود، من برای چالش های این کار کاملا بی تجربه بودم، و پیش از آن که خواهرم ذره ای احساس خستگی کند، نفس ام برید و انرژی ام تخلیه شد.

پیاده گردی می تواند بسیار سخت تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد؛ مدت زمانی که در یک باشگاه سپری می کنید یا پیاده روی در امتداد یک پیاده رو نمی تواند شما را برای راهپیمایی در یک مسیر شیب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نکته مهم درباره پیاده روی و طبیعت گردی برای مبتدیان

5 نکته مهم درباره پیاده روی و طبیعت گردی برای مبتدیان