مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:052020-02-21سياسي

پوشش 100 درصدی زیرساخت های فناوری ارتباطات در شعبات اخذ رأی گیلان


مسؤول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استانداری گیلان از پوشش 100 درصدی زیرساخت های فناوری ارتباطات در شعبات اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سعید زاهدی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد مرکزی انتخابات استانداری گیلان با اشاره به اینکه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کمیته مهم و حیاتی در پیشبرد برنامه ها در راستای انتخابات الکترونیک است، اظهار کرد: تمامی فرایند انتخابات در استان گیلان الکترونیکی است و تنها عملیات رأی گیری به صورت غیر الکترونیکی انجام می شود.

وی با بیان اینکه باوجود سامانه جامع انتخابات تمام فرآیند ثبت نام و احراز هویت به صورت الکترونیکی در دو هزار و 559 شعبه اخذ رأی گیلان انجام می شود، افزود: پیگیری های لازم برای استفاده از دستگاه های مکانیزه انجام شده است و در هیچ جای استان شعبه ای نیست که انتخابات به صورت دستی انجام شود.

مسؤول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استانداری گیلان با اشاره به بالا رفتن سرعت و امنیت انتخابات با دستگاه های الکترونیکی، خاطرنشان کرد: بهره گیری از دستگاه های الکترونیکی برای سرعت و سلامت انتخابات است و در فرایند برگزاری این مهم کاملاً برای عوامل اجرایی و رأی دهنگان مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 100 درصدی زیرساخت های فناوری ارتباطات در شعبات اخذ رأی گیلان

پوشش 100 درصدی زیرساخت های فناوری ارتباطات در شعبات اخذ رأی گیلان