مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:502020-02-21سياسي

تقدیر نمادین استاندار از دو رای اولی سمنانی


استاندار سمنان با حضور در شعبه شماره 106 اخذ رای سمنان از دو رای اولی حاضر در صف اخذ رای تقدیر و هدایایی به آنها اعطا کرد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان با حضور در شعبه شماره 106 اخذ رای سمنان از دو رای اولی حاضر در صف اخذ رای تقدیر و هدایایی به آنها اعطا کرد.

علیرضا آشناگر ضمن تقدیر از این دو رای اولی در گفت وگویی صمیمی با آنها اظهار کرد: توسعه کشور در سایه مشارکت همه مردم و خصوصا جوانان ایران زمین محقق می شود.

وی با بیان اینکه شما رای اولی ها با این رای در تعیین سرنوشت خود و کشور مشارکت کردید افزود: حضور در پای صندوق های رای یک مسوولیت همیشگی برای همه آحاد مردم و جوانان است.

استاندار سمنان به اهمیت تک تک آراء مردم اشاره و خاطرنشان کرد: تک تک آراء شما به روند و فرآیند توسعه در کشور و استان مان کمک می کند.

وی با بیان اینکه آینده مدیریت کشور به دست شما جوانان سپرده می شود افزود: باید با طی مدارج علمی خود را برای مدیریت کشور آماده کنید.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان با تجلیل از مشارکت مردم در انتخابات و خصوصا حضور شوق آفرین رای اولی ها اظهار امیدواری کرد: امروز شاهد انتخاباتی پرشور و باشکوه در سراسر کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- استاندار سمنان با اهدا هدایایی از این دو رای اولی سمنانی تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نمادین استاندار از دو رای اولی سمنانی

تقدیر نمادین استاندار از دو رای اولی سمنانی