مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:452020-02-21پزشكي

هیچ کمبودی درباره «ماسک» و« ژل ضدعفونی» کننده نداریم


مدیر کل دارو سازمان غذا و دارو با اشاره به مراجعه پرتعداد مردم برای تهیه ماست و ژل های ضد عفونی کننده، گفت: ژل و ماسک به اندازه کافی در داروخانه ها توزیع شده است و هیچ کمبودی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، غلامحسین مهرعلیان مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: در روزهای اخیر شاهد مراجعه پر تعداد مردم برای تهیه ماسک، ژل ضد عفونی کننده دست و سطوح، الکل، پد الکلی و مکمل های دارویی به داروخانه ها هستیم که البته متاسفانه در مواردی شاهد اعتراض به همکاران نیز بوده ایم.

وی افزود: در سرکشی به تعداد زیادی از داروخانه های سطح شهر تهران و شهرستان ها خوشبختانه، همکاران ما با رعایت اخلاق حرفه ای اقلام مورد نیاز مردم(ماسک، ژل ضد عفونی کننده دست و .

)  را به نرخ متعارف عرضه می کردند.

مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو  با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با تامین کنندگان، اظهار کرد: از ابتدای هفته آتی نیز توزیع مناسبی از اقلام مذکور صورت خواهد گرفت و نگرانی برای تامین وجود ندارد.

مهر علیان خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف و گران فروشی، موارد را از طریق سامانه 190 و یا اپلیکیشن تیتک اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کمبودی درباره «ماسک» و« ژل ضدعفونی» کننده نداریم

هیچ کمبودی درباره «ماسک» و« ژل ضدعفونی» کننده نداریم