مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:152020-02-21سياسي

تعرفه های رای بیش از تعداد واجدین شرایط در بین شعب توزیع شده است


کرمانشاه_ دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تعرفه های رأی بیش از تعداد واجدین شرایط در بین شعب اخذ رأی توزیع شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سلیمانی پیش از ظهر امروز با حضور در پای صندوق های رأی در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز طبق موعد قانونی رأس ساعت 8 صبح فرایند اخذ رأی در استان کرمانشاه آغاز شد و از آن زمان از طریق سامانه جامع انتخابات فرآیند رصد می شود و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه افزود: فرایند رأی گیری در استان کرمانشاه در 965 شعبه شهری و 620 شعبه روستایی در حال انجام است.

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز تعداد 1965 صندوق اخذ رأی استان آرا مردم را جمع آوری می کنند که از این تعداد 964 شعبه آن ثابت و 621 شعبه سیار است.

سلیمانی با بیان اینکه یک میلیون و 546 هزار و 413 نفر از مردم استان کرمانشاه در این دوره از انتخابات واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: تعرفه های رأی بیش از تعداد واجدین شرایط در بین شعب اخذ رأی توزیع شده است و به این جهت هیچ مشکلی نداریم و حتی اگر 100 درصد مشارکت داشته باشند تعرفه لازم در اختیار فرمانداری ها قرار گرفته است.

وی گفت: اعضای شعب اخذ رأی و نمایندگان کاندیداها به طور کامل توجیه شدند که در محل اخذ رأی و شعب هیچگ ونه پوستر و تبلیغاتی وجود نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه های رای بیش از تعداد واجدین شرایط در بین شعب توزیع شده است

تعرفه های رای بیش از تعداد واجدین شرایط در بین شعب توزیع شده است