مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:052020-02-21سياسي

استاندارمازندران: با سازوکار انتخابات در ایران امکان تقلب وجود ندارد


احمد حسین زادگان روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: علاوه بر آن نتایج انتخابات در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده که امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در اکثر دوره های انتخاباتی در ایران نتایجی از سوی رای دهندگان در پای صندوق های اخذ رای رقم خورد که بر خلاف دیدگاه سیاسی برگزار کنندگان انتخابات بوده و این رویه نشان می دهد که آنچه مردم انتخاب کردند؛ همان نتیجه ارایه می شود.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات نیز به مردم اطمینان می دهیم که امانتدار آرای آنها خواهیم بود و هر نتیجه ای که از صندوق های اخذ رای بیرون بیاید، به خودشان اختصاص دارد.

حسین زادگان افزود: فرایند انتخابات ما به گونه ای تدوین شد که علاوه بر هیات های اجرایی ، هیات های نظارت و بازرسی با وظایف کاری متفاوت علاوه بر اجرای انتخابات که بر تمام فرایند آن نظارت دقیق دارند و در چنین وضعیتی امکان تقلب وجود نخواهد داشت.

دستگاه احراز هویت در شعب اخذ رای استاندارمازندران گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه هزار و 80 شعبه اخذ رای دستگاههای احراز هویت نصب شد که هویت رای دهنده با درج شماره ملی شناسایی شده و امکان این که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارمازندران: با سازوکار انتخابات در ایران امکان تقلب وجود ندارد

استاندارمازندران: با سازوکار انتخابات در ایران امکان تقلب وجود ندارد