مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:052020-02-21سياسي

آیت الله علم الهدی: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و یک حق است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:مردم هم به عنوان تکلیف و وظیفه شرعی خود در انتخابات شرکت می کنند و هم به عنوان استفاده از حق خود حضور پیدا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد آیت الله سید احمد اعلم الهدی که پیش از ظهر امروز جهت دادن رای خود در مسجد بناها حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا آنجایی که برای ما ملموس است با شور و هیجان عمومی مردم همراه است.

وی ادامه داد: مردم هم به عنوان تکلیف و وظیفه شرعی خود در انتخابات شرکت می کنند و هم به عنوان استفاده از حق خود حضور پیدا می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضویآیت الله علم الهدی افزود: مردمی که متدین هستند و خود را ملتزم به شرع مقدس می دانند به انتخابات از نگاه وظیفه شرعی و دینی نگاه می کنند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: کسانی هم که التزلم دینی ندارند ولی یک ایرانی غیرتمند هستند باید بدانند که شرکت در انتخابات و مشارکت سیاسی برای آنها یک حقی است که اگر از آن استفاده نکنند دیگران از آن استفاده و برای آنها سرنوشت شان را تعیین می کنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم مردم به کاندیداهای حاذق، شجاع، انقلابی و کارآمد رای بدهند و در خبرگان رهبری هم به یک فقیه و مجتهد عادل که در سرنوشت رهبری نظام تاثیرگذار است بدهند و مشکلات این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و یک حق است

آیت الله علم الهدی: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و یک حق است