مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 07:452020-02-21سياسي

مردم با حضور حداکثری در انتخابات بصیرت خود را به نمایش می گذارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی پیش از ظهر جمعه در یکی از شعبه های اخذ رأی شهر نهاوند حاضر شد و رأی خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه نهاوند در جمع خبرنگاران انتخابات امروز را نماد اتحاد ایران اسلامی دانست و با بیان اینکه مردم نهاوند با حضور در این انتخابات تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد، گفت: مردم همواره با حضور در صحنه انتخابات اهمیت این امر حیاتی را در سرنوشت و آینده کشور اثبات کرده اند.

وی تاکید کرد: بصیرت و آگاهی مردم و عدم توجه به تبلیغات رسانه های بیگانه موجب خلق حماسه ای دیگر در انتخابات امروز خواهد شد.

فرماندار نهاوند نیز با بیان اینکه تمام عوامل اجرایی انتخابات آمادگی کامل دارند تا روند برگزاری انتخابات را به بهترین شکل اجرا کنند، گفت: در جای جای شهرستان نهاوند برای دسترسی مردم به شعب اخذ رأی تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

مراد ناصری با دعوت از مردم نهاوند برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: این حضور می تواند موجب ارتقای امنیت کشور و ابهت ملت ایران در چشم ملت های دیگر شود و علاوه بر اینکه وظیفه دینی و ملی است یک حق مدنی برای مردم به شمار می آید.

ناصری افزود: مردم نهاوند همانند دوره های گذشته بدون توجه به تبلیغات دشمنان حضوری با شکوه را در پای صندوقهای رأی به نمایش خواهند گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات بصیرت خود را به نمایش می گذارند

مردم با حضور حداکثری در انتخابات بصیرت خود را به نمایش می گذارند