مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 07:372020-02-21سياسي

نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا امروز (2اسفندماه) نخستین انتخابات در چهل سال دوم به حساب می آید و در واقع فصل جدید جمهوری اسلامی را رقم خواهد زد.

مشارکت سیاسی مردم طی این سال ها نماد بارز مردم سالاری دینی بوده و مردم حماسی استان کرمان نیز از ساعات اولیه انتخابات با حضور پرشور خود در کنار مزار شهدای مقاومت به صحنه آمده اند تا با آرمان های امام و رهبری تجدید بعیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان در حاشیه در حاشیه انداختن رای خود در صندوق 274 با اشاره به حضور رای دهندگان انتخابات مجلس یازدهم از ساعات ابتدایی روز گفت: از اولین ساعات حضور گسترده و معنادار مردم دیار کریمان را در پای صندوق های رای را مشاهده می کنیم.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: امیدواریم که به برکت حضرت ولی عصر(عج) اتفاقات مطلوبی با حضور گسترده مردم رقم بخورد تا پشتوانه قوی برای مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم خداوند تبارک و تعالی دل های مردم این مرز و بوم را به سمت انتخاب اصلح واقعی هدایت کند تا مجلسی پرقدرت و انقلابی تشکیل شود.

استاندار کرمان در هنگام انداختن رای خود به صندوق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : به یاری خداوند تمام امکانات و آمادگی کامل برای یک انتخابات سالم و قانونی با کمک همه دست اندرکاران فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب

نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب