مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 07:352020-02-21اقتصادي

بقا به هر قیمتی!


بزرگترین بازرگانان نفت جهان صدها میلیون دلار در پروژه های دوستدار جو مانند مزارع بادی، کودهای حیوانی و هیدروژن آبی سرازیر می کنند تا منابع جایگزینی برای سود فروش نفت دست و پا کنند.

- بزرگترین بازرگانان نفت جهان صدها میلیون دلار در پروژه های دوستدار جو مانند مزارع بادی، کودهای حیوانی و هیدروژن آبی سرازیر می کنند تا منابع جایگزینی برای سود فروش نفت دست و پا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صنعت انرژی با تهدید اگزیستانسیالیستی ناشی از تغییر جهت به سوی یک آینده بدون کربن مواجه است و تحت فشارهای رو به رشد سرمایه گذاران، دولت ها، فعالان محیط زیستی و تامین کنندگان فاینانس برای یافتن یک مدل کسب و کار پایدار قرار گرفته است.

برای شرکتهای بازرگانی نفت این چالش شدیدتر است زیرا حاشیه سود آنها به دلیل رقابت فزاینده، تفحص رگولاتوری و شفافیت فزاینده صنعت کوچک شده است.

شرکتهای بازرگانی مانند ویتول و ترافیگورا در حال حاضر در مزارع بادی، هیدروژن، خورشیدی، فناوری خودروی برقی، سوختهای زیستی و بیومتان به عنوان جایگزین های احتمالی برای نفت که معمولا منبع اصلی سود عمده آنها بوده، سرمایه گذاری کرده اند.

اما مانند شرکتهای نفتی بین المللی بزرگ هنوز نمی دانند که مدل کسب و کار جدیدشان برای یک آینده دوستدار محیط زیست چه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقا به هر قیمتی!

بقا به هر قیمتی!