مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 06:552020-02-21فرهنگي

آیین شب چراغ نمایش «تااون» برگزار شد


آیین شب چراغ نمایش «تااون» به کارگردانی هادی حوری با حضور بهرام ابراهیمی، عطاالله کوپال، هنرمندان، اصحاب رسانه و مخاطبان در تماشاخانه دیوار چهارم برگزار شد.

- آیین شب چراغ نمایش تااون به کارگردانی هادی حوری با حضور بهرام ابراهیمی، عطاالله کوپال، هنرمندان، اصحاب رسانه و مخاطبان در تماشاخانه دیوار چهارم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه آدمک ؛ در مراسم افتتاحیه و آیین شب چراغ نمایش تااون که شامگاه پنجشنبه 1 اسفند در تماشاخانه دیوار چهارم برگزار شد شمع این نمایش به صورت نمادین توسط بهرام ابراهیمی و عطاءالله کوپال روشن شد.

در این مراسم محمد لهاک مدیر روابط عمومی نمایش تااون ضمن خیرمقدم گویی به مهمانان از بهرام ابراهیمی و عطاالله کوپال خواست تا شمع این نمایش را روشن کنند.

سپس بهرام ابراهیمی به اولین بار که در نمایشی به قلم هادی حوری بازی کرده بود اشاره کرد و گفت: آشنایی من با آقای حوری اولین بار به سال های دور می رسد که آقای حوری بسیار جوان بود اما ما با یک تیم از بازیگران حرفه ای نمایشی را که او نوشته بود تمرین و به صحنه بردیم.

ابراهیمی افزود: از آن روز تا الآن حوری مسیر طولانی و تجربه فراوانی در حوزه نویسندگی و کارگردانی پشت سر گذاشته تا امروز بتواند در تااون به مفاهیم عمیق اجتماعی بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین شب چراغ نمایش «تااون» برگزار شد

آیین شب چراغ نمایش «تااون» برگزار شد