مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 06:402020-02-21سياسي

لزوم همت مردم برای صدر نشینی ایلام در مشارکت انتخابات


فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، گفت: به همت مردم استان ایلام، استان ایلام امسال صدر نشین عرصه مشارکت انتخابات خواهد شد.

- سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: دشمنان در صدد تخریب نظام اسلامی ما هستند که مردم با حضورشان مشت محکمی به آنان می زنند.

وی افزود: یکی از موقفگاه های دشمنان انقلاب، انتخابات است؛ انتخابات روند نظام اسلامی را در گام دوم انقلاب برای سرنوشت سازی تعیین می کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، تصریح کرد: استان ایلام بیشترین مشارکت را در انتخابات دارد و برای تحقق این موضوع می طلبد مردم غیور ایلام پای کار آیند.

سردار شاکرمی در ادامه اذعان کرد: دشمنان در آستانه انتخابات به دنبال اقداماتی روانی هستند که امروز مردم با این حضور نقشه های آنان را بر ملا می کنند.

پیش بینی بالاترین مشارکت در انتخابات در ادامه قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، ضمن تشکر از مردم ایلام برای حفظ آرامش در دوران تبلیغات، گفت: مردم خوب ایلام در تمام صحنه ها بزرگواری خود را نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همت مردم برای صدر نشینی ایلام در مشارکت انتخابات

لزوم همت مردم برای صدر نشینی ایلام در مشارکت انتخابات