مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 06:352020-02-21سياسي

انتخابات تعیین سرنوشت مردم است/ خرید و فروش رای جرم محرز است


شرکت در تعیین سرنوشت 4 ساله سیستم قانونگذاری و نظارتی کشور از حقوق ملت است و مردم با شرکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و تراز انقلاب اسلامی و خدمتگزار مردم از حق خود دفاع نمایند.

- رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: از آنجایی که وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانونگذاری است، لذا مردم نمایندگانی انتخاب کنند که قوانین مبتنی بر شرع مقدس اسلام و قانون اساسی وضع کنند.

رسول بهرامی پور با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در مجلس دو وظیفه مهم به عهده دارند عنوان کرد: یکی از این وظایف قانون گذاری است که براساس اصل 71 قانون اساسی در عموم مسائل کشور در حدود مقرر در قانون اساسی قانون گذاری می کنند و وظیفه دیگر نماینده مجلس نظارت از طریق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور، سؤال، استیضاح، رسیدگی به شکایات از کار قوای سه گانه و دیگر امور نظارتی است.

وی همچنین اولین وظیفه نمایندگان مجلس را قانون گذاری دانست و تاکید کرد: امروز و در شرایط فعلی نیاز جامعه اسلامی به نمایندگانی شجاع، ولایتمدار،انقلابی، فساد ستیز، عدالت خواه ،مدافع ارزشها و حقوق ملت دو چندان احساس می شود.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان اظهار داشت با گذشت 41 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی همه باید براساس قانون عمل و از قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات تعیین سرنوشت مردم است/ خرید و فروش رای جرم محرز است

انتخابات تعیین سرنوشت مردم است/ خرید و فروش رای جرم محرز است