مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-21سياسي

رأی گیری در سیستان و بلوچستان آغاز شد/ شوق حضور در پایتخت وحدت


مردم مرزدار استان سیستان و بلوچستان از ساعات اولیه صبح امروز به شعب اخذ رأی مراجعه کردند و در برخی از شعب صف هایی هم شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتخابات یکی از صحنه های پرشور و حماسی در تاریخ ایران اسلامیاست که از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند ایران در این کشور بزرگ رقم خورده و در دوره های مختلف نیز تکرار می شود.

از همین رو مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان نیز از ساعات اولیه صبح امروز با شور و نشاط خاصی در شعب رأی گیری حضور پیدا کرده اند و و در برخی از شعب صف هایی هم شکل گرفته است.

مردم مسلمان سیستان و بلوچستان اعم از شعه و سنی حماسه های فراوانی را در کارنامه عملکرد خود به ثبت رسانده اند که حضور پرشور در راهپیمایی های مختلف، شرکت در انتخابات متعدد و حضور در دیگر صحنه های حماسی تنها گوشه ای از همت این مرزدارن غیور ایران اسلامی است.

سیستان و بلوچستان دارای 8 کرسی از 6 حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه زابل 2 نفر، زاهدان 2 نفر، خاش یک نفر، سراوان یک نفر، ایرانشهر یک نفر و چابهار یک نفر است و طبق آخرین آمار تعداد واجدان شرایط رأی دادن در این استان یک میلیون و 641 هزار و 314 نفراست که از این تعداد 148 هزار و 390 نفر رأی اولی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی گیری در سیستان و بلوچستان آغاز شد/ شوق حضور در پایتخت وحدت

رأی گیری در سیستان و بلوچستان آغاز شد/ شوق حضور در پایتخت وحدت