مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 05:502020-02-21بين الملل

حضور یک خاخام اسراییلی در کاخ شاه سعودی


هیأتی از مرکز ملک عبدالله برای گفت وگو میان پیروان ادیان با شاه این کشور در کاخ پادشاهی سعودی دیدار کردند که در میان آنها یک خاخام صهیونیست با تابعیت اسراییلی نیز حضور داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیصل بن عبدالرحمن بن معمر دبیرکل مرکز ملک عبدالله برای گفت وگو میان پیروان ادیان به همراه اعضای هیأت مدیره این مرکز از دین های مختلف با سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی دیدار کردند.

روزنامه عربی 21 در گزارشی به این موضوع پرداخت و نوشت، از جمله افرادی که در این دیدار حضور داشت خاخام اسراییلی دیوید روزِن بود.

این روزنامه افزود: حضور یک خاخام دارای تابعیت اسراییلی در قصر پادشاهی سعودی اتفاقی بی سابقه در تاریخ عربستان است.

 حساب توییتری اسراییل بالعربیه عکس های این دیدار را منتشر و مدعی شد: این اقدام در چارچوب تلاش های مورد ستایش برای ساخت پل های تسامح در میان ادیان مختلف انجام شده است.

آریه درعی در ژانویه گذشته از امضای سندی خبر داد که بر اساس آن یهودیان اجازه دارند برای انجام امور تجاری و دینی به عربستان سعودی سفر کنند که این اقدام نیز برای اولین بار صورت می گرفت.

پنجشنبه (دیروز) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگویی با شبکه عربی و محلی هلا در فلسطین اشغالیدرباره عادی سازی روابط کشورهای عربی با ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور یک خاخام اسراییلی در کاخ شاه سعودی

حضور یک خاخام اسراییلی در کاخ شاه سعودی